Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 29

Bad by definition


Κολλημενη στο pc ... να διαβαζω το νεα και τα παλια ενιοτε στα blogs στο facebook
να κατασκοπευω τις σκεψεις των αλλων.
Να μου ριχνουν δωλομα και εγω να βουταω να το φαω λες και εχω ανακαλυψει την μεγαλυτερη πληροφορια... αααα! αυτος δεν ειναι single πια.

Αυτη την φορα δεν το προκαλεσα εγω .. ενα μυνημα απο μια φιλη που ελεγε '' ελα κερνανε μπυρες εδω και μια διευθυνση''
Εφτασα, μια παλια γραφικη πολιτελεστατη οστοσο πολυκατοικια στο κεντρο...
Χτυπησα, δεν ακουσει κανεις.. μηπως δεν ειμαι στο σωστο μερος?
Να παρω τηλ να ρωτησω.. μα ρε μαλακα παω καπου μονο και μονο επειδη κερνανε μπυρες τι πιθανοτητα υπαρχει να εχω καρτα..
Ανοιγω την πορτα .. φασαρια πολυ, γελια , μουσικη, κατα πηρε το αυφτι μου αναμεσα σε γεια μας και σε γεια σου .
Ελληνες? εδω? αποκλειτε.
Θα μεινω..
Ωραια παρεα .. και νας τυπος να οριεται im half greek!

Και ολα γυρνανε , οχι ολα ολα, δεν θα ριξω τις μπυρες στο πατωμα δεν ειμαι τοσο χαζη..
Και φυγαν ολοι, και μεινα , εγω και αυτος..
Με πηρε αγκαλια .. με σκεπασε .. εκανα πως κοιμομουν..
το καταλαβε .. και μου ψυθιρησε im bad by definition.. just so you know..
χαμογελασα και κλεισα το ματια μου ..

εγω ξερω οτι δεν εισαι κακος , και ας ηταν μονο 2 βραδια ,οχι δεν εισαι ..
οσο και αν μου ριχνεις σταχτη στα ματια με ολες αυτες τις βλακειες που κανεις..
οσο και με παραπλανεις με τις παλιες κακες σου ιστοριες..
οσο και με παραμυθιαζεις με τα περιεργα τατουαζ σου ..
οσο και αν το βλεπω στο βλεμμα σου ..
δεν εισαι ..
δεν εισαι ..
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ γαμωτο !
σταματα..

γιατι δεν σταματας ?το εννοω σταματα..

ηρθες πολυ κοντα .. και ως λαγος ειμαι καταδικασμενη να φυγω.. οχι οτι ηθελες να μεινω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: