Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 29

Its a new life , its new dawn..

Και να που περασε ο καιρος και απο 2 γιναμε μια και παλι 2 και παλι .. το γουρουνι εφυγε απο την φαρμα .. και ο λαγος ειχε φυγει καιρο τωρα..
Δεν πεταμε πια εχουμε ηδη προσγειωθει καποιοι στα ιδια ,τα παλια τα χαριτωμενα... (ασ πουμε)
Και γω , στα ξενα, τα διαφορετικα , τα χαριτωμενα.
Και καθε βραδυ οι σκεψεις πλυθενουν , βαραινουν , γυρνανε στο μυαλο χτυπανε στα δοντια και ψωφανε και κοιμαμε και ξεχναω και δεν μαθαινοντε ποτε!
Γιατι τι ειναι σκεψη ? το πιο αναλωσιμο.
Ετοιμο παντα να αντικατασταθει απο μια καινουργια.
Ειναι ομως και μερικες που κολλανε στον εγκεφαλο σαν ποπ κορν στο δοντι .. και προσπαθεις και προσπαθεις να το ξεκολησεις και ενοχλεις τους διπλανους στο σινεμα με αυτο το τσουφ,τσουφ και τελικα το περνεις αποφαση. Και πλενεις τα δοντια σου .WoW.
Και αφου την πηρα την μεγαλη αποφαση αφησα τον γλαρο να πεταει μοναχος και πηρα
πηρα τον δικο μου τον γλαρο τον ιωναθαν και εφυγα.
Και ναι μαλακα δεν θα το πεξω υπερανω μου λειπετε ολοι, και μου λειπει το σπιτι , και τα βαθουλωματα στην πορτα του δωματιου μου ΚΑΙ το σπασμενο πλακακι στο μπανιο .
Γιαυτο γαμω την πουτανα μου σταματηστε να με λετε αναισθητη !

Im back online .. και περιπετειες στην νεα ζωη εχουν ηδη ξεκινησει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: